Andrei a scris pe 24-02-2015: De ce fel de procura avem nevoie mai exact? Aveți nevoie de o procură specială precum cea din modelul de mai jos: ROCURĂ SPECIALĂ Subsemnatul_, cu domiciliul în_, str._ nr._ , sc._ , et._ , ap._ , judeţul_, CNP _, identificat prin carte de identitate seria_ nr._ eliberată de SPCLEP_, în calitate de Director Executiv al FUNDAŢIEI_, cu sediul în_, strada_ nr._ , judeţul_, înfiinţată în anul_, împuternicesc prin prezenta pe domnul_, cu domiciliul în municipiul_, Bld._ nr._ , bloc_, scara_, etaj_, ap._ , judeţul_, posesor al cărţii de identitate seria_ nr._, eliberată de SPCLEP_, având CNP _, ca, în numele meu şi pentru fundaţie să efectueze orice act sau fapt juridic pentru o bună administrare a FUNDAŢIEI_. Totodată mandatarul este împuternicit să îndeplinească toate formalităţile necesare la Judecătoria_ în vederea modificării statutului fundaţiei (modificarea scopului fundaţiei, sediu, completare/modificare domenii de activitate, etc.), îndeplinind toate formalităţile necesare. De asemenea, mandatarul mă va reprezenta în relaţiile fundaţiei cu organele de poliţie, Poştă, Casa de Asigurări de Sănătate, Direcţia de Sănătate Publică, Direcţia Finanţelor Publice, Administraţia Financiară, Primărie, Inspectoratul Teritorial de Muncă, organele financiare şi de control, la bancă, precum şi la orice alte orgne şi instituţii competente, hotărând şi semnând în numele fundaţiei şi pentru aceasta orice contracte/acte/documente necesare îndeplinirii scopului fundaţiei, precum şi oriunde necesitatea o va cere, în limitele prezentului mandat, semnătura sa fiind opozabilă. Pentru aducerea la îndeplinire a prezentului mandat, mandatarul se va prezenta la orice Bancă, Judecătoria_, organele de poliţie, Poştă, Casa de Asigurări de Sănătate, Direcţia de Sănătate Publică, Direcţia Finanţelor Publice, Administraţia Financiară, Primărie, Inspectoratul Teritorial de Muncă, organele financiare şi de control, precum şi oriunde va fi necesar, va face cererile şi declaraţiile necesare, va prezenta documentaţia solicitată, va îndeplin orice formalităţi necesare pentru o bună administrare a fundaţiei, va depune acte şi va ridica noul statut al fundaţiei, va efectua operaţiuni bancare din conturile fundaţiei, va ridica extrasele de cont, va da relaţiile necesare în numele fundaţiei menţionate mai sus, semnând în numele meu şi pentru fundaţie orice contracte/acte/documente, inclusiv noul statut al fundaţiei, precum şi oriunde necesitatea o va cere, în limita prezentului mandat, semnătura sa fiind opozabilă. De asemenea, mandatarul mă va reprezenta faţă de persoane fizice sau juridice, va putea efectua orice operaţiuni necesare desfăşurării activităţii fundaţiei în limita prezentului mandat, depunând şi ridicând orice documente pentru fundaţie, va prezenta acte doveditoare, va da relaţii şi va lua decizii şi va putea semna, în numele meu şi pentru fundaţie, oriunde va fi necesar, în limitele prezentului mandat, semnatura sa fiindu-mi opozabilă. Mandatarul este răspunzător pentru actele şi faptele îndeplinite prin prezentul mandat, conform art.1539 Cod Civil şi următoarele. Prezentul mandat este gratuit, netransmisibil şi valabil până la revocare. Tehnoredactat şi autentificat la Biroul Notarului Public_ din_, în două exemplare, din care unul s-a înmânat părţii semnatare. MANDANT (semnătură) în calitate de Director Executiv al FUNDAŢIEI_
Andrei a scris pe 24-02-2015: Persoana imputernicita cu ocazia incheierii procesului verbal poate la randul ei imputernicii o terta persoana pentru a efectua actele necesare de schimbare de statut ? Doar dacă în procură se prevede expres că mandatul este transmisibil.
Andrei a scris pe 24-02-2015: Persoana care va fi imputernicita necesita studii in drept pentru a efectua aceste acte in fata instantei care a infiintat sindicatul? Mandatarul fără studii juridice poate depune concluzii scrise în instanță. | Notariat Professio ⌂ Bd. Ion Mihalache 26-28, Bucureşti, Sector 1, zona Piața Victoriei ☎ 0724 379 450 ☉ Luni-Joi 9-16, Vineri 9-14 | |
|