cristi dogaru a scris pe 03-05-2015: vreau sa vand un activ al firmei, un spatiu comercial si doresc sa stiu daca am nevoie de acordul Aga sau nu. Da, este necesară hotărârea AGA din care să rezulte acordul tuturor asociaților cu privire la vânzarea bunului aflat în proprietatea societății. De asemenea, pentru vânzarea unui imobil de către persoana juridică mai sunt necesare: - certificat de atestare fiscală a persoanei juridice valabil, eliberat de ANAF; - certificatul de înregistrare la Registrul Comerţului sau actul în baza caruia îsi desfăşoară activitatea persoana juridică; - certificat constatator valabil, eliberat de Registrul Comertului (pentru societăţi comerciale). În lipsa certificatului constator, biroul notarial poate elibera, contracost, un extras prin serviciul RECOM Online; - împuternicire (delegaţie, hotărâre A.G.A) pentru reprezentantul persoanei juridice la încheierea actului (dacă este cazul). Restul actelor necesare sunt aceleași ca și pentru persoanele fizice și lista lor poate fi consultată aici.
cristi dogaru a scris pe 03-05-2015: Poate vreunul dintre noi 3 sa vanda ceva fara acordul celorlalti ? Nu.
cristi dogaru a scris pe 03-05-2015: Si aici ma refer daca poate macar sa faca demersurile unei vanzari sau chiar si sa vanda si apoi sa fiu eu obligat sa il dau in judecata. Nu. | Notariat Professio ⌂ Bd. Ion Mihalache 26-28, Bucureşti, Sector 1, zona Piața Victoriei ☎ 0724 379 450 ☉ Luni-Joi 9-16, Vineri 9-14 | |
|